خرید یه باربيکيو مناسب برقی واسه خونه
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چند وقت پیش به دنبال خرید یه باربيکيو مناسب برقی واسه خونه بودم که اول از همه تصمیم گرفتم به فروشگاه های اطراف سر بزنم و یه قیمت بگیرم خلاصه قیمت کردم و یه خورده قیمت باربيکيو ها دستم اومد اما خب مشکل این بود که این باربيکيو ها گارانتی نداشتند یا اگرم داشتند از برند معتبر و خوبی نبودن همین امر باعث شد که یه سری هم به فروشگاه های اینترنتی بزنم تا در صورتی که محصول خوبی پیدا کردم ازش باربيکيو خودم رو خرید کنم اول از همه سایت باربيکيو http://parscenter.com/chic.bbq/ رو پیدا کردم که سایت خوبی بود و محصولاتشم هم گارانتی داشت ولی اونی که من میخواستم رو نداشت چون من به ظاهر وسایل بسیار اهمیت میدم اونطوری که من میخواستم نبود منم به گشتن خودم ادامه دادم تا یه سایت دیگه پیدا کنم همون موقع بود که یکی از دوستام باهام تماس گرفت و منم بهش گفتم مشغول پیدا کردن باربیکیو تو نت هستم که سایت ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/barbecue/ رو بهم معرفی کرد منم یه سری به سایت زدم دیدم هم باربیکیو های خوبی داره هم گارانتی اصلی شرکتی داره و از همه مهم تر یکی از مدل ها که اتفاقا برند خوبی هم بود چشمم رو گرفت و از سایت ساختمون دات کام سفارش رو انجام دادم و محصول پس از 24 ساعت به دستم رسید و از هر لحاظ ازش رازی هستم شما هم میتونید اگه لازم داشتید به این سایت برای خرید های خودتون مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: خرید یه باربيکيو مناسب برقی واسه خونه ,
:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: